Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Vredestein Quatrac 3

Vredestein Quatrac 3 - test opony

Opony letnie Testy opon letnich | Kalkulator opon

Vredestein Quatrac 3 to opony wielosezonowe klasy premium, przeznaczone do samochodów osobowych. Ten holenderski model ogumienia charakteryzują maksymalne osiągi, zapewniające nadzwyczajny komfort jazdy i wysoką jakość wykonania. Wśród najważniejszych zalet Vredestein Quatrac 3 warto wymienić:

  • wyjątkowo cichą eksploatację opon,
  • powolne i równomierne zużywanie się bieżnika,
  • atrakcyjny wygląd ogumienia.

Opony Vredestein Quatrac 3

Są to opony całoroczne, przeznaczone do jazdy na suchej i mokrej nawierzchni, śniegu i błocie pośniegowym. To dobry wybór dla posiadaczy samochodów osobowych klasy średniej, który cieszy się uznaniem szerokiego grona zadowolonych użytkowników. W 2010 roku Vredestein Quatrac 3 w rozmiarze 205/55 R15 był testowany przez magazyn Auto Express, uzyskując 4 pozycję spośród 8 sprawdzanych modeli, wśród których weryfikowano hamowanie, przyczepność i obsługę podczas poruszania się po pokrytym śniegiem jeziorze. W teście opon zimowych ADAC, przeprowadzonym w 2010 roku, rozmiar 185/65 R15 zajął dopiero 12 miejsce, wykazując jedynie wystarczające właściwości do poruszania się w najtrudniejszych zimowych warunkach.

Vredestein Quatrac 3 jest oferowany w rozmiarach od 13 do 17 cali. Należy do jednych z cichszych opon wielosezonowych, przeznaczonych do umiarkowanej jazdy głównie w miejskich warunkach. Opinie o Vredestein Quatrac 3 pokazują, że charakteryzuje go wyjątkowo atrakcyjny wygląd, podnoszący estetykę całego samochodu. Według recenzji kierowców, ten model jest bardzo miękki i elastyczny, co zapewnia dobre tłumienie nierówności napotkanych na drodze. Dobrze zachowuje się na suchej i mokrej nawierzchni, jeżeli jest używany w przemyślany, racjonalny sposób, a także nie wykazuje negatywnego wpływu na zużycie paliwa w samochodzie. Jest dość wytrzymały i stosunkowo wolno się zużywa, szczególnie, gdy jest zamontowany w lżejszych samochodach. Użytkownicy chwalą Vredestein Quatrac 3 za możliwość używania ich przez cały rok, na dobrze utrzymanych drogach.

Opony całoroczne Vredestein Quatrac 3 będą dobrym wyborem dla kierowców, którzy:

  • Zwracają dużą uwagę na estetyczny wygląd ogumienia, poprawiający ogólną prezencję samochodu.
  • Szukają opon miękkich i elastycznych, dzięki którym nie będą odczuwać każdej napotkanej dziury czy nierówności na drodze.
  • Chcą kupić model, który nie straci swoich właściwości nawet po przejechaniu wielu setek kilometrów.

Bieżnik Vredestein Quatrac 3


Przy projektowaniu opon całorocznych Vredestein Quatrac 3 zastosowano asymetryczny bieżnik, który gwarantuje właściwe zachowanie się pojazdu w różnorodnych warunkach podczas całego roku. Jego zoptymalizowany wzór ma zmniejszać emisję hałasu generowanego przez toczące się opony. Ograniczona liczba policyklicznych węglowodorów aromatycznych w zastosowanej mieszance nadaje gumie dobre właściwości podczas zróżnicowanych temperatur. Bieżnik jest podzielony na strefę letnią i zimową, odpowiadające każda za inne osiągi. W części letniej zmniejszona ilość lameli pozwala na lepsze dociskanie opony do podłoża, a w części zimowej lamele faliste poprawiają przyczepność na mokrej drodze i na śniegu. System trzech centralnych linii bieżnika zapewnia właściwe odprowadzanie wody i błota pośniegowego.

Bieżnik Vredestein Quatrac 3

Opinie o oponieVredestein Quatrac 3


Artur napisał(a):

Kupiłem nowe opony, które wytrzymały tylko 15 tys. km przebiegu... szok!

Ocena: 3
ryg napisał(a):

Dobry kompromis na asfalcie, na suchym lub mokrym. Dobre na drogach gruntowych

Ocena: 5
Kupelweiser napisał(a):

Opony kupiłem w rozmiarze 205/55/16, indeks V, wzmacniane. Testowałem je na suchym asfalcie, na lekko mokrym (bez aquaplaningu), a także na błocie pośniegowym - acz śniegu było niewiele, spadło w nocy może z 1 cm śniegu i zaraz zaczał się topić. Jazda odbywała się w zakresie temperatur -1- +10 st. Jestem pozytywnie zaskoczony. Nie spodziewałem się tak świetnego trzymania. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że na okres przejściowy - szarugę jesienną - jest to wybór znakomity (porównanie z Dunlopów 3D zimowych i Continentali Sport letnich). O dużym mrozie, śniegu, a także wysokich temperaturach na razie nie mogę się wypowiadać. Tym nie mniej póki co wygląda to bardzo obiecująco i cieszę się, że zdecydowałem się na te opony. Przy okazji chciałbym zwrócić uwagę na pewną kwestię. Mówi się, że opony wielosezonowe są średnie w każdych warunkach, a przez to mniej bezpieczne. Ale przecież najwięcej wypadków zdarza się w okresach przejściowych. A właśnie wielosezownówki zapewniają w takim okresie największą wszcechstronność. Nie straszny im i lekki mróz, i temperatura powiedzmy 20 stopni - a takie wahania jesienią są normą. Jadąc np. po austrastradzie z dużą predkością przy +20 będziemy bezpieczeniejsi w wielosezonowej, niż w zimowej. Tak więc suche tabele mówią tylko część prawdy. W praktyce zaś w tych najbardziej niebezpiecznych okresach wielosezonówki gwarantują największą wszechstronność.

Ocena: 6
Piotr napisał(a):

Wielką zaletą jest ich całosezonowość, jakkolwiek mam wrażenie, że wzrosło mi zużycie paliwa po zamontowaniu nowych. Zimą nie odróżniam przyczepności od tradycyjnych zimówek.

Ocena: 4
PS napisał(a):

bez uwag

Ocena: 5
dziabaducha napisał(a):

Bardzo dobre opony sprawują się świetnie kupiłbym je ponownie

Ocena: 6
pattrixon napisał(a):

Kupiłem pod koniec lata 2012. Drugi raz na pewno kupiłbym bez zastanowienia, dają radę zimą jak normalne zimówki (nie jak te najlepsze, ale nie mam z nimi problemów, ale jak ślisko to z głową, zresztą na szklance żadna zimówka się nie nada), trochę gwiżdżą na mokrym asfalcie, ale nie na każdym rodzaju nawierzchni (dla mnie to nawet pomaga, żeby uważać na drodze). W suche dni idealnie daja radę jak dobre letnie opony. POLECAM SZCZERZE! Nie wydawajcie pieniedzy na dwa komplety, kupcie te Vred.. a nie pożałujecie. A i najważniejsze - niejedną dużą dziurę zaliczyłem i nie ma bąbla ( jak w przypadku niektórych, nawet droższych!!!)

Ocena: 5
ewa napisał(a):

bardzo dobre opony. Dobrze trzymają się drogi

Ocena: 6
DJ napisał(a):

Do miasta na zimę (taką jak mamy) świetne opony. Trochę gorzej jak pada deszcz i jest mokro - bez poślizgów, ale trzeba jechać uważnie. Na suchej nawierzchni zachowują się bardzo dobrze, nawet w ciasnych i ostrych zakrętach. Hamowanie bez zarzutu. Hałasu nie dostrzegam. Co do zużycia paliwa w zimie - wydaje się minimalnie więcej niż w poprzednim sezonie zimowym przy dość starych zimówkach. W lecie opony jeszcze nie sprawdzone.

Ocena: 5

Etykieta Vredestein Quatrac 3 dla rozmiaru 205/55 R16 91 H

E
C
68 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C.
  • Efektywność paliwowa - Model Vredestein Quatrac 3 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria E oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas - Opona ma doskonałe właściwości akustyczne. Dzięki zoptymalizowanej budowie i nowoczesnej mieszance zapewnia wysoki komfort wewnątrz kabiny pojazdu. Średni poziom hałasu 68dB gwarantuje niczym nie zakłócone doznania z podróży zarówno dla kierowcy, jak i wszystkich pasażerów.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)
35 Test opon letnich 2013 w rozmiarze 195/65 R15 - hamowanie
5 Test opon całorocznych "Auto Bild" 2013 w rozmiarze 195/65 R15
1 Test opon całorocznych "Auto Bild" 2011 w rozmiarze 185/60 R15
7 Test opon zimowych "Auto Express" 2011 w rozmiarze 225/45 R17
5 Test opon zimowych "EVO" 2011 w rozmiarze 225/45 R17
7 Test opon zimowych "Auto Express" 2010 w rozmiarze 205/55 R15
12 Test opon zimowych ADAC 2010 w rozmiarze 185/65 R15

Ocena klientów


5/6

Zobacz również opony

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.