Partnerem strony jest:

Oponeo.pl
Kumho Ecsta KU39

Kumho Ecsta KU39 - test opony

Opony letnie Testy opon letnich | Kalkulator opon

Kumho Ecsta Le Sport KU39 to letnie opony przeznaczone do samochodów osobowych, doskonale sprawdzające się zarówno w miejskich warunkach, jak i na dalekich trasach. Opony Kumho Ecsta Le Sport KU39 to dobry wybór dla kierowców, którzy stawiają na wysoką jakość, technologiczne zaawansowanie i przyjemność bezpiecznej jazdy.

Opony Kumho Ecsta Le Sport KU39

Duża elastyczność oraz bardzo dobra przyczepność do podłoża są efektem użycia do ich produkcji zaawansowanej technologicznie mieszanki gumowej z dodatkiem krzemionki.  To innowacyjne połączenie zwiększa także odporność ogumienia na uszkodzenia mechaniczne, w tym przetarcia czy pęknięcia. Gwarantuje to kierowcy nie tylko lepszy komfort jazdy, ale przede wszystkim podnosi jej bezpieczeństwo i przekłada się na mniejsze koszty eksploatacji opon. Co więcej, lekka konstrukcja ogumienia sprawia, iż opór toczenia jest zminimalizowany, co z kolei wiąże się z mniejszym zużyciem benzyny i obniżoną emisję dwutlenku węgla podczas jazdy. 

W efekcie, opony Kumho Ecsta Le Sport KU39 są atrakcyjne nie tylko z ekonomicznego punktu widzenia, ale także z powodu swojej ekologiczności. Nie mniej ważne jest, że ich zakres rozmiarowy wynosi od 16 do 20 cali, dzięki czemu można je bezproblemowo montować zarówno w pojazdach klasy średniej oraz autach luksusowych, jak i  sportowych. 

Testy opon Kumho Ecsta Le Sport KU39 stanowią najlepszą wizytówkę tego ogumienia. W 2010 roku opony znalazły się wśród siedmiu produktów rekomendowanych przez niemiecką organizację ADAC w kategorii opon letnich w rozmiarze 225/45 R17. Zwrócono uwagę na doskonałą przyczepność opony na mokrej powierzchni, krótką drogę hamowania oraz niskie zużycie paliwa. Zalety te wymieniają również w swoich recenzjach użytkownicy, którzy potwierdzają, iż opony Kumho Ecsta Le Sport KU39 są idealnym rozwiązaniem dla kierowców ceniących sobie bezpieczeństwo, optymalny kontakt ogumienia z podłożem podczas dynamicznej jazdy, niezależnie od panujących warunków atmosferycznych oraz dobre wytłumienie hałasu toczenia.

Bieżnik Kumho Ecsta KU39


Pozytywne opinie o Kumho Ecsta Le Sport KU39 dotyczą również bieżnika zastosowanego w oponach. Składa się on z dwóch rodzajów rowków, których szerokość i ułożenie pod odpowiednim kątem zapewniają dobre osadzenie samochodu na drodze, jego stabilizację i optymalizację zwrotności. Wspomniana szerokość jest kluczowa dla sprawnego odprowadzania wody z opony w przypadku jazdy w deszczu oraz szybkiego osuszania bieżnika. Ponadto, jego konstrukcja przekłada się bezpośrednio na właściwości hamowania, co dla kierowcy jest jednym z najważniejszych parametrów. Warto zwrócić również uwagę, iż nowoczesna konstrukcja bieżnika zapewnia mu stosunkowo niską ścieralność, a jego efektywność jest tak duża, że zapewnia oponie właściwą przyczepność.
 

Bieżnik Kumho Ecsta KU39

Opinie o oponieKumho Ecsta KU39


Remus Roan napisał(a):

Miałem te opony zamontowane przy zakupie samochodu. Zmieniłem tylko 2 frontowe, było jeszcze 1-2mm bieżnika na nich. Tylne opony są nadal OK. Bardzo dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, która często występuje w Irlandii. Dobra przyczepność na suchej nawierzchni. Może być głośno na niektórych powierzchniach, ale bardzo to nie przeszkadza. Tłumienie nierówności jest mniejsze, ale to przewidywalne dla opon niskoprofilowych.

Ocena: 5
Faraz napisał(a):

Super dobre opony w bardzo dobrej cenie w stosunku do droższej wersji. zdecydowanie polecam

Ocena: 5
Paul McKenna napisał(a):

Świetna opona w każdych warunkach pogodowych, przykleja się mocno do drogi. Świetna jakość. Nie założę już żadnych innych opon do mojego auta.

Ocena: 5
Steve Anderson napisał(a):

Miałem Pirelli P7 dawniej i miałem też K39 jako zapasowe opony. Niesamowite, ale nie było różnicy pod względem trwałosci - przetrwały niemal 50 tys km. W rezultacie kupiłem jeszcze 2 K39 zamiast Pirelli i są tak samo dobre.

Ocena: 5
Szymon napisał(a):

Opony przejeździły trzy sezony. Wysokość bieżnika jest jak najbardziej ok (5mm), ale to co stało się z gumą, nasuwa skojarzenia z oponami 15 letnimi. Jest wyschnięta, posiada mnóstwo drobnych pęknięć, a co najgorsze, w dwóch oponach (oś przednia) pojawiły się 20 cm pęknięcia wzdłuż rowków bieżnika, co czyni opony nieprzydatnymi do użytku. Pierwszy raz spotkałem się z takim zjawiskiem w 4 letnich oponach o stosunkowo niewielkim przebiegu. Rozczarowanie.

Ocena: 4
Yah1 napisał(a):

Przelozenie cena jakość bardziej niż zadowalające. Mam je dopiero sezon ale złego słowa nie mogę powiedzieć, polecam.

Ocena: 4
lukas napisał(a):

Dobry stosunek cena-jakość.

Ocena: 5
Jonas napisał(a):

Extra oponka do polatania w miescie i na trasie, cicha, dobrze klei i do tego niezle wyglada na alu

Ocena: 5
D.A.C. napisał(a):

Jeżdżę na Kumho cały czas. Dają bardzo dobry przebieg.

Ocena: 6
koper napisał(a):

Mocno zużyte zimówki innej znanej firmy trzymają lepiej na suchym niż letnie KU39 (jedne i drugie 205/40/17). Miękkie ranty to niemiłe wrażenie w zakręcie, mocniejsze hamowanie - słabo, szczególnie na mokrym - niebezpiecznie. Podniesienie ciśnienia do 3bar niewiele zmienia, no może wygląd na feldze. Fail, nigdy więcej.

Ocena: 3

Etykieta Kumho Ecsta KU39 dla rozmiaru 205/55 R16 91 Y

C
B
74 dB

Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:

  • Przyczepność na mokrej nawierzchni - Charakteryzuje się doskonałymi parametrami na mokrej nawierzchni. Skrócona droga hamowania i wyśmienita przyczepność zostały docenione przez organy kontrolne. Produkt uzyskał świetną notę B, która plasuje go w ścisłej światowej czołówce.
  • Efektywność paliwowa - Model Kumho Ecsta KU39 uzyskał dobre wyniki w badaniach efektywności paliwowej. Kategoria C oznacza, że charakteryzują go umiarkowanie niskie opory toczenia. Dzięki temu można cieszyć się ze zredukowanego poziomu spalania oraz mniejszej emisji CO2 do atmosfery.
  • Generowany hałas - 74dB oznacza, że opona generuje stosunkowo wysoki poziom hałasu podczas pracy. Obniżać to może komfort jazdy, jednak nawet najwyższy wskaźnik opony dopuszczonej do sprzedaży, nie przekracza powszechnie obowiązującej normy.

Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.

Opona w testach

(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)
13 Test opon letnich "Auto Bild" 2014 w rozmiarze 225/50 R17
8 Test opon letnich "Auto Bild" 2014 w rozmiarze 225/50 R17
10 Test opon letnich ADAC 2013 w rozmiarze 225/45 R17
15 Test opon letnich "Auto Bild" 2012 w rozmiarze 225/45 R17
9 Test opon letnich "EVO" 2012 w rozmiarze 235/40 R17
15 Test opon letnich "Auto Bild" 2012 w rozmiarze 225/45 R17 - hamowanie
9 Test opon letnich "EVO" 2012 w rozmiarze 225/45 R17
11 Test opon letnich "Auto Motor und Sport" w rozmiarze 225/45 R17

Ocena klientów


5/6

Zobacz również opony

W celu poprawienia jakości naszych usług korzystamy z plików cookies. Zgodę możesz udzielić poprzez zamknięcie tego komunikatu. Jeśli nie wyrażasz zgody na przechowywanie na Twoim urządzeniu końcowym plików cookies konieczne jest dokonanie zmian w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji na temat plików cookies i ochrony danych osobowych znajdziesz w Polityce prywatności.