GT Radial Champiro ECO - test opony
Bieżnik GT Radial Champiro ECO
Opinie o oponieGT Radial Champiro ECO
w tej cenie DOBRE.
opona spisuje się całkiem dobrze. Nie mam z nią problemów. Jeden raz tylko, kiedy jechałem 120 km/h w mocnej ulewie, a na drodze były koleiny, to poczułem jak koła przez sekundę lub dwie zabuksowały na wodzie; auto jednak jechało prościutko, wystarczyło zwolnić do 100 i już było ok. ładnie wygląda na feldze.
Opony dobre polecam dla niewybrednych kierowców
Opona jak za te pieniądze sprawdziła się w 100%. Bardzo cicha i w zupełności lepsza od tanich produktów krajowych.
beznadziejne, szkoda pieniędzy musiałam kupić jeszcze jeden komplet bo na tych nie da się jeździć
Cicha oraz bardzo dobra na mokrą nawierzchnie! Opona GT okazały się trafnym zakupem.Pomimo długiego namysłu czy zakupić opony europejskie czy też GT z Indonezji... okazało się że technologicznie produkt ten jest na zupełnie innym poziomie niż opony z Azji z przed kilku lat! Za taką cenę warte polecenia!
opony te oceniam bardzo pozytywnie, przejechałem na nich ponad 12500 km bez żadnego problemu - jestem mile nimi zaskoczony
Zakupiłem opony w tym roku i jestem bardzo zadowolony! A najbardziej zaskoczyło mnie jak dobrze GT radzi sobie na mokrej nawierzchni! Polecam!
Za tę cenę nie najgorsze.
Poziom hałasu przy prędkościach około 100 km/h daje trochę do życzenia
Etykieta GT Radial Champiro ECO dla rozmiaru 145/70 R13 71 T
Etykiety opon stanowią ustandaryzowany system oznaczeń pozwalający zapoznać się z podstawowymi cechami oglądanego modelu. Wprowadzone zostały przez Unię Europejską w 2012 roku. Dzielą się na trzy kategorie:
- Przyczepność na mokrej nawierzchni - Dobrze sprawdza się na drodze, na której zalega woda. Dzięki optymalizacji konstrukcji cechuje się satysfakcjonującymi parametrami hamowania na mokrej nawierzchni. Uzyskała bardzo przyzwoitą notę C.
- Efektywność paliwowa - Model GT Radial Champiro ECO posiada bardzo niską kategorię F efektywności paliwowej. Opona nie powoduje obniżenia poziomu spalania ani emisji zanieczyszczeń. Produkty o niskiej kategorii często charakteryzują się nieco lepszą przyczepnością, ale są o wiele mniej ekonomiczne.
- Generowany hałas - Średni poziom hałasu opony na poziomie 71dB oznacza, że posiada ona dobre parametry komfortu akustycznego. Zapewnia stosunkowo cichą pracę oraz redukcję drgań. Dzięki temu można cieszyć się z podróży, bez uciążliwego, jednostajnego szumu.
Opona może uzyskać ocenę w skali od A do F, w przypadku hałasu podawana jest konkretna liczba uśrednionych generowanych decybeli.
Opona w testach
(lewa kolumna oznacza miejsce w tescie)13 | Test opon letnich ADAC 2015 w rozmiarze 185/60 R14 |
14 | Test opon letnich ADAC 2012 w rozmiarze 165/70 R14 |
Ocena klientów
5/6